tak tahu kenapa mereka datang

Tuesday, October 25, 2011

Gara-Gara Wang Tarik Kemaluan Bapa Tiri


sebelum diugut bunuh dan diminta wang,kemaluannya ditarik




PETALING JAYA 25 Okt. - Kemaluannya ditarik sebelum dia dan isterinya diugut bunuh oleh anak mereka kerana enggan memberikan lelaki itu wang.
Akibat daripada kejadian itu, mangsa yang merupakan bapa tiri kepada tertuduh mengadu sakit di bahagian kemaluannya.
Demikian kandungan fakta kes yang dibacakan di Mahkamah Majistret di sini hari ini selepas P. Satish, 31, mengaku bersalah atas tuduhan mengugut untuk membunuh ibu dan bapa tirinya dengan sebilah pisau dan tali, minggu lalu.
Tertuduh didakwa melakukan perbuatan itu terhadap G. Thelahawathie, 51, dan M. Munusamy, 56, di rumah mereka di C-1-6 Pangsapuri Fairville, Jalan USJ 22/1, Subang Jaya di sini pada pukul 10.30 malam, 20 Oktober lalu.
Dakwaan terhadapnya dikemukakan oleh Timbalan Pendakwa Raya, Siti Ruvinna Mohd. Rawi mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga tujuh tahun atau denda atau kedua-duanya.
Dengan pengakuan bersalah tersebut, Majistret Ahmad Solihin Abd. Wahid menjatuhkan hukuman denda RM1,500 atau penjara tiga bulan terhadap lelaki itu.
Terdahulu, Satish yang tidak diwakili peguam bela mendakwa, dia berada dalam keadaan mabuk dan tidak sedar dengan apa yang dilakukannya terhadap kedua-dua mangsa.
''Saya merayu agar tidak dikenakan hukuman penjara kerana ingin menyambut perayaan Deepavali bersama keluarga,'' katanya dengan nada yang sebak.
Sementara itu di mahkamah sama, Satish turut mengaku bersalah atas tuduhan memasukkan dadah jenis methamphetamine ke dalam badannya.
Dia didakwa melakukan perbuatan itu di Pejabat Narkotik, Ibu Pejabat Polis Subang Jaya, Bukit Puchong di sini pada pukul 12.50 tengah hari, 24 Ogos lalu.
Bagi kesalahan tersebut, bapa kepada dua orang anak itu yang didakwa mengikut Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952, didenda RM700 atau penjara satu bulan serta dua tahun pengawasan polis.








sumber: Metro

0 comments:

Post a Comment

Guablog.com