tak tahu kenapa mereka datang

Friday, November 18, 2011

ANJING LAPAR SAMPAI MAKAN DUIT $1000

ST. Augustine, Florida - anjing makan  dan ia bukan merupakan salah satu projek kerja rumah kanak-kanak.
Christy Lawrenson St Augustine, Florida,meninggalkan sampul surat dengan di dalamnya wang tunai $ 1,000 kaunter yang diketepikan bagi pembayaran kereta mereka.
Dia dan suaminya kemudian pergi untuk bekerja.
Apabila suaminya pulang ke rumah untuk makan tengah hari, sampul surat telah hilang, tetapi terdapat helaian bil $ 100 yang bertaburan di seluruh lantai dan anjing haiwan peliharaan, Tooty, kelihatan agak bersalah.
Kebanyakan wang, termasuk klip kertas memegang bil bersama-sama, di dalam perut Tooty. Beliau menumpahkan peroksida ke dalam kerongkong anjing untuk membuat muntah. Pasangan ini kemudiannya mempunyai tugas yang tak menimbulkan iri hati piecing wang mereka kembali bersama-sama.

"Saya mengambil wang dari muntah dan memasukkannya ke dalam beg dan disimpan untuknya kerana saya tidak mahu menyambungnya kembali bersama-sama," kata Christy Lawrenson. "Ia masih tidak sebenar kepada saya walaupun saya telah digali melalui muntah petang semua."
Pasangan itu diselamatkan $ 900. Mereka telah menghantar keping bil akhir $ 100 kepada Jabatan Perbendaharaan dengan harapan untuk mendapatkan yang baru.


0 comments:

Post a Comment

Guablog.com