tak tahu kenapa mereka datang

Saturday, November 5, 2011

Gara-Gara Mak MAti Anak Makan Lebihan Makanan 2 Hari

ini adalah wajah si anak Shylah Silbery yang berumur 3 tahun



Wellington,New Zealand  Seorang gadis berusia 3-tahun yang menghibur dirinya dengan mainan kegemarannya dan makan keju, sisa lasagna dan susu selama dua hari selepas ibunya meninggal dunia tanpa diduga di rumah.
Bapa saudara gadis, Pete Silbery, memberitahu The Associated Press pada hari Jumaat bahawa Shylah Silbery berjaya membuka peti sejuk dan menyelesakan dirinya dengan teddy bear yang bernama "Possum" selepas Lauren Silbery, 28, meninggal dunia.
Keluarga terakhir bercakap dengan Lauren Silbery pada 19 okt, katanya. Dua hari kemudian, mereka cukup bimbang dan memanggil kawan yang tinggal berhampiran rumah yang terletak di Wellington . Rakan dapat melihat gadis yang berada didalam rumah, tetapi tidak ibu, menyebabkan keluarga untuk memanggil polis, PeteSilbery berkata.
Polis memujuk Shylah mengheret meja kopi ke pintu supaya dia dapat mencapai kunci dan membuka pintu, sebelum dia memberitahu mereka, "Mummy tidak akan bangun," kata Silbery.
"Saya hanya boleh bayangkan dia di sana lama, cuba untuk bangun Ibu juga," katanya.
Shylah menghabiskan beberapa hari di hospital pulih dari kekeringan dan ruam lampin.
"Dia masih OK sekarang. Dia masih berbuih," katanya. "Apabila kita menurunkan keranda itu ke dalam kubur di tanah perkuburan, walaupun, dia menunjuk ke arah itu dan berkata 'Mummy di sana.' Ia agak menyayat hati. "
Pihak Berkuasa sedang menunggu keputusan bedah siasat 1 tetapi tidak percaya kematian Lauren Silbery yang mencurigakan, kata jurucakap polis WellingtonVictoria Davis.

































0 comments:

Post a Comment

Guablog.com