tak tahu kenapa mereka datang

Saturday, November 5, 2011

Gara-Gara Buat Seks Dengan Murid Sendiri Guru Dibicarakan

Adui....jatuh martabat seorang guru

Cincinnati, Ohio (Reuters) - Seorang guru wanita yang disabitkan mempunyai hubungan seks dengan lima lelaki pelajar sekolah tinggi dan dijatuhi hukuman empat tahun penjara tidak mungkin untuk membuat rayuan, peguam itu berkata, pada hari Jumaat.
"Selepas bercakap dengan keluarganya, saya fikir ia tidak mungkin," kata Charles M. Rittgers, salah seorang peguam yang mewakili Stacy Schuler, bekas guru gimnasium  berusia 33 tahun.
Wanita itu telah disabitkan pada hari Khamis 16 tuduhan feloni bateri seksual dan tiga tuduhan jika berlaku pelanggaran undang-undang menyediakan alkohol kepada kanak-kanak apabila dia adalah seorang guru di Sekolah Tinggi Mason di pinggir bandar yang Cincinnati.
Rittgers berkata dia akan dihantar kepada pemulihan akhlak Ohio untuk Wanita di Marysville, Ohio dan mungkin layak untuk parol dalam masa enam bulan.
Lima pelajar lelaki memberi keterangan bahawa mereka telah berpesta di kediamannya Schuler, di mana mereka menghisap rokok ganja dan minum minuman beralkohol. Pasukan pertahanan beliau memutuskan untuk percubaan bangku, di mana hakim itu memutuskan keputusan itu, bertentangan dengan perbicaraan juri.
Sepanjang perbicaraan itu, peguam Schuler mempertikaikan dia gila di sisi undang-undang dan bahawa ubat yang dia ambil menyebabkan dia bertindak tidak rasional.
Mangsa-mangsa 16 dan kanak-kanak lelaki berusia 17 tahun. Umur persetujuan di Ohio 16 tahun, tetapi guru-guru telah dihalang daripada mengadakan hubungan seks dengan pelajar-pelajar mereka. Jadi Schuler disabitkan bateri seksual walaupun mangsa telah mencapai umur akil baligh.

0 comments:

Post a Comment

Guablog.com